RSS 2.0

Blöt promenad

Inlägget skrivet: 2009-05-18 Klockan 20:00:42

Har faktiskt varit lite duktig idag! =D Gick nämligen ut en runda imorse, i ösregn! Fredrik och jag var helt dyngsura när vi kom hem igen efter 45 min traskande. Då hade jag ändå paraply och regnjacka på mig.

Maten har även den gått bra! =D Räknar dock inte den här veckan, utan satsar på att äta åtminstone 80% rätt. Så frukost, lunch, kvällsmat och 2-4 mellanmål samt att äta bra mat då och INGET skräp.

Har även hittat ett bra ställe att springa på,
utan att behöva springa runt i cirklar (Osby är ju inte så stort). Får se hurdant vädret är imorgon. Är det okej så blir det en runda. Ska även vara mer envis den här gången. Blir det för jobbigt att springa/jogga får jag se till att gå en liten stund och sedan på att igen.

Här ska jag springa

Annars kommer den här veckan bjuda på pill med hemsidan och lite skrivande på projektrapporten. Hemsidan börjar faktiskt bli riktigt bra nu. Edona och jag är så duktiga så =D

Dessutom ska tapeten äntligen upp *wei*
Idag är det fondväggens som ska upp. Senare i veckan kommer förhoppningsvis resten att åka upp. Då kan vi äntligen ta bort skyddspappret och se vårt fina nya golv.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-05-18 Klockan 20:00:42

Imorse ville man bara stoppa huvudet under täcket igen ju....

Usch vad det regnade här, jag tycker den där promenaden var riktigt strongt gjort!!!

Själv ska jag eventuellt springa imorgon efter jobbet, så jobbigt nu när jag inte kan göra det på morgonen, och efter maten på kvällen funkar det inte alls...

5 KM är ju en bra runda det, jag struntar egentligen i hur långt jag orkar, har alltid som mål att jag inte ska stanna en endaste gång (så jag knyter skorna hårt, hihi)för gör jag det har jag svårt att komma igång igen...

KRAM!!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-18 Klockan 20:00:42

Kul att du hittat en ny runda :)



låter som att det går bra för dig :) Du äter bra och tog dig ut och motionerade till och med i regnet! Duktigt!



vad kul med ny tapet å så :)



Hehe jo det blev en del shopping... men man får tänka på att jag knappt har shoppat nåt på två år.



Det är svårt med håll, man måste gå så långsamt för att få bort det. men det kan hjälpa att hålla om tummen och pumpa med handen.



Ja precis, efter andra juni är jag "ledig", bara jobb :) När får du "sommarlov"?

Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-05-18 Klockan 20:00:42

Jag cyklade med regnställ idag, man blev fuktig även fast det inte regnade :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback