RSS 2.0

Debatt ikväll kl. 20.30 på 2:an

Inlägget skrivet: 2009-05-05 Klockan 15:42:21

Ikväll kommer jag sitta och titta på Debatt på 2:an. Att jag skulle titta på Debatt hade jag väl aldrig trott. Men idag kommer jag gör det, då dagens Debatt relaterar till det som vårt projekt handlar om - nämligen självskadebeteende.

Så här står det på tv.nu om programmets innehåll:
"Ska tjejer som skadar sig själva få psykiatrisk vård ihop med dömda brottslingar? Medverkande bland andra: Elin Liljeholm som suttit på rättspsyk Sundsvall, Sofia Åkerman ordförande i SHEDO, enhetschef Kristin Lokrant och läkare Per-Erik Olsson vid rättpsyk Sundsvall.
Även 06/05 i SVT2, 06/05 i SVT24, 07/05 i SVT24 och 09/05 i SVT2."

Kommentarer
Postat av: Susanne
Inlägget skrivet: 2009-05-05 Klockan 15:42:21

Jag är oxå en sån som lyckas spilla både här å där när jag experimenterar i köket... :D Så för ett tag sen kom jag på denna geniala idé... ;)

Postat av: Cicci
Inlägget skrivet: 2009-05-05 Klockan 15:42:21

Tack för det, kul att du inspireras! Träning är ju såå kul!

Vad roliga ticker för din målvikt du har, hur får man till dem? Söta =)

Postat av: Zandra
Inlägget skrivet: 2009-05-05 Klockan 15:42:21

Jag känner igen mig , helt sjukt. Du vill inte kämpa ihop. from måndag...

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-05 Klockan 15:42:21

Det hade jag också velat se... synd att jag missade det.



Ja hoppas att det räcker... hur de nu polerar bort en repa...

Ja det är jättetråigt... men är det ett barn kan jag förstå, man blir rädd. Men föräldrarna måste ändå se till att barnen vet hur man ska göra om nåt sånt händer.



Ja så är det ju, men jag har så dålig självdisciplin... Förstår inte varför det ska vara så svårt. Har aldrig varit med om att det varit så jobbigt förut. Banta är alltid jobbigt, men nu känns det helt hemskt och som plågeri :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback