RSS 2.0

Endagarshelg från och med nu!

Inlägget skrivet: 2009-05-04 Klockan 14:58:51

Jag har en viss tendens till att ursäkta det jag gör fredag-söndag med: "Det är ju helg." Den ursäkten ska jag ta bort genom att bestämma att det bara är helg en dag i veckan, nämligen lördag. Då får jag unna mig lite gott, helst ska det vara inplanerat så att mina kcal räcker till (eller iaf nästan räcker till). Men till en början med är jag nöjd med att äta dåligt då, så länge det håller sig till bara lördagen.

Söndagen gick, som ni kanske förstått, inte som planerat. Gick dock 45 min på morgonen, men det var allt bra jag gjorde den dagen. På kvällen sen blev det flintastek, klyftpotatis, kantarell och congac creme fraiche, vindruvor och ben & jerry. Gott, men ack så onyttigt. De stackars blodfetterna sköt väl i höjden =P


Så här blev förra veckans träning


Dagar utan godis: 16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback