RSS 2.0

Inte fullt så givande

Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 13:17:02

är vad jag tycker om gårdagens Debatt. Hade kunnat varit bättre om inte Josefsson hade tjötat så mycket. Det var ju inte han man ville lyssna på utan de andra som var med. Allt drunknade liksom i hans gröt... Aja, problematiken med vård av personer som skadar sig själva är ju iaf uppe på tapeten nu. Och på här kan man diskutera vidare om ämnet.


Till något helt annat. Maten och träningen igår gick kanonbra. Var ute 20 i 6 för att gå och jogga/springa en runda. Sprang i 30 min med en genomsnittshastighet på 9,3 km/h, kom alltså 4,65 km. Mitt första mål är att springa 5 km under halvtimmen.


Måndag
Träning:
Gick 40 min, Gick 25 min
Ätit: 1302 kcal
Sparat: 126 kcal

Dagar utan godis: 17

Tisdag
Träning:
Gick 25 min, Joggade/Sprang 30 min
Ätit: 1317 kcal
Sparat: 126 + 126 = 252 kcal

Dagar utan godis:
18

Kommentarer
Postat av: Susanne
Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 13:17:02

Har du lika bra minne som mig?! :D Min blogg får ofta vara mitt minne...



Blev så full i skratt när jag fick se det... Men har mailat dom å talat om... Fast det kanske är ett vinnande koncept... ;)



Postat av: Tess
Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 13:17:02

Finns lixom inga ursäkter. Jag är ett träningsfreak så gymmet kommer att besökas minst 1 gång per dag. Annars kommer jag få damp. haha

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 13:17:02

Vad duktig du är :) allt går ju perfekt för dig! Jag måste också ta tag i springandet... men behöver nya skor först och jag är fattig och kräsen så det är svårt...



Ja verkligen... kan inte förstå hur det tar nästan 2 timmar för mig att gå upp och komma till gymmet...



jaha ok, jo det är ju tråkigt när det blir så.



Haha aa visst gör det ;) Hoppas det funkar.



Haha aa jag hoppas att det får samma effekt hos mig :P Jag vill inte ha fler hetsätarkvällar... så nu är det mycket mellis så fort jag känner mig hungrig :P



Allergisk mot godis... han missar det godaste i livet nästan ;)

Postat av: Sanna
Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 13:17:02

Hej! Tack för att du tittar in, betyder så mycket. Ord värmer ska du veta.. Vill ge dig en kram...



Kram Sanna

Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-05-06 Klockan 13:17:02

Riktigt bra gjort. Parfymerade grissvålar kan man allt hålla sig ifrån (godis).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback