RSS 2.0

Lite för fri

Inlägget skrivet: 2009-05-10 Klockan 09:25:04

MIn fri-dag igår blev lite väl fri...

Började dagen med en 50 min promenad. Sen var blev det frukost - som bestod av 2 smörgåsar med dallassallad, skinka, minilätta, smal-prickig korv (inte allt på samma macka) och 1 lyxyoggi och lite russin. Helt okej tycker jag. Blev dessutom lite dammsugning då Fredrik för det första stökade ner lite då han la klart golvet *wei* och så var det väl ganska dammigt i övrigt också.

Lunchen var också helt okej. Påminde mycket om frukosten bara det att vi plusar på keso och skärgårdssill. Även detta helt okej i mitt tycke.

Det var sen framåt kvällen det inte blev så jättebra.
Blev lite väl mycket kött och vitlöksbröd, men även mycket sallad och lite mindre av sås och potatis. Efter det blev det en liten runda med mor mins hundar. Senare på kvällen blev det dock både polkagrisglass och smågodis, naturgodis och choklad med nonstop i.

Riktigt så här mycket var det inte

Men jag är nöjd ändå! Mitt mål är först och främst att bara äta dåligt en dag i veckan och det kommer jag helt klart att klara av =D


Lördag
Träning:
Gick 50 min
Ätit: ???
Sparat: 630 - alla = 0 kcal

Dagar utan godis:
0

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-10 Klockan 09:25:04

Du har ju klarat helgen jättebra då :) Du klarade att hålla dig till lördagen. Gott det låter :)

Har hört att det ska vara bra för förbränningen att äta lite mer ibland också ;)



Nja rombollarna är godis. Som havrebollarna som finns i lösgodiset fast dom smakar lite mer som arraksbollar.



Nu får vi se hur söndagen går... jag brukar ha svårt att hålla mig då.



Ha en bra dag :)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-05-10 Klockan 09:25:04

Men tänk så många godisfria dagar du haft då!!

Helt sanslöst ju.

Jag tyckte inte alls att du ballade ur på något sätt, du var ju inte som jag på semester liksom, haha

Stor kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback