RSS 2.0

Rosa, rosa, rosa

Inlägget skrivet: 2009-05-03 Klockan 09:25:13

Skulle köra på igår, men det gick inte riktigt så. Var i Växjö och shoppade och använde det som en "ursäkt" för att inte äta så bra. Jag åt dock inget godis och inte heller massa kakor, glass och liknande utan höll mig till mat. Det var visserligen onyttig mat, men det var mat. Idag finns det inga ursäkter, ska vara hemma hela dagen. Idag ska maten skötas perfekt!

Hittade en del grejor igår. Men inte riktigt det jag skulle kanske. Dessutom upptäckte jag (eller rättare sagt Jonna) att nästan allt jag köpt var rosa... oopsi *haha* Blev en t-shirt (rosa), två tunna långärmader (en rosarandig), en t-shirtklänning med luva (rosarandig) - allt från barnavdelningen på H&M, billigt och bra ;-P. På Lagerhaus blev det ett paraply (rosa handtag och knopp), en soptunna (rosa) och en badkarskudde (rosa).


Fredag
Träning:
Ingen
Ätit: ?
Sparat: 0 kcal

Dagar utan godis: 14

Lördag
Träning:
Gick 30 min
Ätit: ?
Sparat: 0 kcal

Dagar utan godis:
15

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-03 Klockan 09:25:13

Rosa är så fint :) Låter som att du hittade bra saker :)



Det kan vara bra att äta lite mer ibland, så kroppen inte vänjer sig. Så tänk inte på det mer, du är ju jätteduktig!



Nej det va verkligen ingen bra kombination... men vill man vara fin som du säger så är det bara att stå ut :P



Precis, och en till shoppingrunda är ju inte så illa :P



Det klarar du! Du har varit så duktig nu och kommit ur de dåliga vanorna. Jag vet hur det är med stressen... är likadant för mig tyvärr. Det värsta är att jag ser att jag får bättre resultat på prov å så av att äta onyttigt :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback