RSS 2.0

Slö söndag och liknande måndag

Inlägget skrivet: 2009-05-11 Klockan 16:20:14

Söndagen var inte den piggaste dagen förra veckan vill jag lova. Blev ingen motion och maten blev väl inte den bästa, men åt bra även om inga kalorier blev räknade.

Är inte mycket piggare idag heller.
Fick bli sovmorgon imorse, vilket innebär att jag missade min promenad. Är nog stor risk att jag försoffar mig idag. Måste göra klart lite grejor med skolan. Men en extra vilodag kan väl inte skada ;-D


Kommer inte mäta så nitiskt den här veckan
utan kör lite lösare. För att nästa vecka strama åt det hela igen och räkna varenda smula ;-P *haha*... eller inte. Tror det kan vara ett bra koncept, tröttnar lätt på allt annars.


Kommentarer
Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-05-11 Klockan 16:20:14

Alla har vi våra sätt. För egen del kör jag hellre stenhårt all the way.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback