RSS 2.0

Snart färdigt

Inlägget skrivet: 2009-05-07 Klockan 19:49:45

Nu har vi inhandlat golv till det blivande tv-rummet. Förhoppningsvis kommer vi, jag menar Fredrik, bli klar med det i helgen. Nästa helg ska vi nog köpa en ny soffa till rummet också. Ska bli sååå roligt.

Vägdag imorgon. Kommer bli spännande att se om det rört sig neråt. Jag förväntar mig inte allt för mycket eftersom jag åt dåligt fre-sön förra veckan. Men lite ner hade ju varit trevligt ;-D



Bild på soffan utan "puff"                                                        och med


Torsdag
Träning:
Gick 30 min, Sprang 30 min
Ätit: 1319 kcal
Sparat: 378 + 126 = 504 kcal

Dagar utan godis:
20

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-05-07 Klockan 19:49:45

Åh men du ska se att du gått ner lite iaf.

Vad duktig du är med godiset, är jätteimpad.

Ja, visst hade det varit kul att orka springa n mil, hihi.

SÄg till om du anmäler dig, i så fall måste vi ju åtminstone träffas!! :-D.

Angående min MP3-spelare så vet jag inte om funktionen är så bra egentligen, för att det ska fungera måste man mäta upp en sträcka som är 100 meter, gå den, jogga den och springa fort. Sen ska man visst kunna använda spelaren som stegräknare och träningsdator, verkar dock avancerat så jag lyssnar bara på musik och DET är ju verkligen ett måste för jag flåsar som bara den hihi

KRAM!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-07 Klockan 19:49:45

Snygg soffa och kul att göra om lite hemma :)



Vad duktig du är som springer och går så mycket, och snart har du ju nått ditt mål!



Jobbigt med regn, men det är lite mysigt :P så länge man är inne...



Ja visst är det äckligt när man tänker på vad som är i... jag kan inte alls äta det längre. sen har jag ju blivit vegetarian också :P



Okey, snart helg och den svåraste prövningen... men så bra som det går för dig så går det säkert superbra i helgen! Jag ska försöka hålla mig till popcorn imorgon och äta glass kanske på lördag...



Ja det går ju åt mindre tid att gå ut och springa, men jag har tyckt att det har varit lite för kallt för att springa ute på sistone... plus att jag måste ha nya skor...



Haha aa det vore jättebra! kcal fritt godis :D

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-05-07 Klockan 19:49:45

Tack för kommentaren i min matdagbok :) Det peppar mig verklogen att fortsätta vara duktig! Nästa vecka ska det vara minus och inte plus på vågen!

Postat av: Pulver
Inlägget skrivet: 2009-05-07 Klockan 19:49:45

Vilken nice soffa speciellt med "puffen" :)

Skippa nu godiset totalt ;)

Postat av: Marie
Inlägget skrivet: 2009-05-07 Klockan 19:49:45

Snygg soffa! Plats för ett helt party! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback