RSS 2.0

Blabla

Inlägget skrivet: 2009-11-17 Klockan 08:16:55

Då var 30 min på gymmet avklarat. Jag körde bara styrka medan Fredrik körde halva tiden crosstrainer och halva tiden styrka. Får se om det blir någon mer träning idag.

Måste komma på något att göra till kvällsmat idag.
Men har så dåligt med inspiration till det. Kan bero på att jag har och välja på köttfärs eller kotletter. Börjar eka tomt i frys och kyl nu och kontot lika så. Bara 8 dagar kvar till pengarna trillar in =P

I övrigt blir det väl till att plugga en del idag också.
Ska än en gång göra ett arbete över jul & nyår då vi måste få tag på folk för intervju. Vilket troligtvis innebär att man måste hinna med intervjuerna innan jul & nyår. Många är ju lediga under mellandagarna. Stressigt värre då jag inte vet vad jag ska skriva om än.


Tänk, tänk, tänk...

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2009-11-17 Klockan 08:16:55

Jag kan ställa upp på intervjun om du vill. :)



Puss

Postat av: Anneli
Inlägget skrivet: 2009-11-17 Klockan 08:16:55

Vad är det du läser till?

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-11-17 Klockan 08:16:55

Åh du är flitig och ligger i.

Själv har jag haft sockermarathon i två dagar nu igen, jäklars också :-(

Kram!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-11-17 Klockan 08:16:55

Vad duktigt med gymamndet :) Jag vill också!

här går det bara åt fel håll :(



mm jag känner också av pengabristen :/



sv: ja verkligen, det vill man verkligen undvika.



vad skönt :) Ja det är det, men vi har egen tvättmaskin så vi måste hänga i lägenheten.



Ja det går ju jättebra för dig! Jo det brukar ju tyvärr lätt bli mindre efter ett stort minus, men du vet ju att det händer saker emd kroppen :)



Ja den nya är inte alls lika bra, men man kasnke bara måste komma in i dden. man hade ju lite förväntningar eftersom vanliga NCIS är så bra.



sv2: ja det va bra saker :) Ja jag älskar fynd! Har inte råd med annat så jag får vänta på fynden :P



Ja jag hoppas det... men vågar knappt hoppas, vet vilka krav lärarna har :( Mm magsår är inte långt bort ibland :(



Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback