RSS 2.0

Duktig

Inlägget skrivet: 2009-11-02 Klockan 15:28:56

Ibland ska man ha tur. Bestämde oss för att ta in balkongmöblerna igår. Ville inte att de inte skulle bli så fula som de blev förra året. Har varit torrt flera dagar, men igår var visst sista torra dagen för idag regnar det. Har gjort det sen 10-tiden tror jag. Men jag bryr mig inte så mycket om det, just för att möblerna kom in innan regnet =D

Var duktig och dammsög lite här innan. Berodde mest på att Jonna skrivit på sin msn att hon höll på att storstäda. Då plingade mitt samvete upp och sa att jag borde iaf dammsuga av lägenheten lite snabbt.

Nu blir det till att tagga till.
Blir spinn/core ikväll, alldeles ensam eftersom Fredrik är förkyld. Eller ensam och ensam, kommer ju vara 20 pers till på spinningen och ännu fler på coren *haha* Men känns lite lustigt att gå dit själv. Vem ska jag då titta på för att finna styrkan att förtsätta när det känns som att magövningarna ska ta dö på mig???

Inte blir jag mindre orolig över coren då jag fortfarande har träningsvärk i magen sen jag körde mage i lördags. Men, men det är bara till att bita ihop och köra på. Det man inte dör av gör en starkare - som det så fint heter.


Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2009-11-02 Klockan 15:28:56

Du e så duktig gomman. Ja det är trist att jag inte kan träna men jag kan komma och hålla dig sällskap så du slipper vara "själv" på core:n.

Jag hejar på dig älskling!!



PUSS

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-11-02 Klockan 15:28:56

Åh vad fint här blev!!!

Ja du, ett minus är alltid ett minus, det krävs så lite för att göra mig lycklig, hihi

Vad är core? Ja spinning vet jag men kör man spinning först och sen något annat?

Spinning är ju typ lika med döden :-D.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback