RSS 2.0

En dag med points- och kcalräknande

Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 20:23:24

Points: 21
Sparat: 0
Motionsbonus: 6 - 3 = 3

Kcal: 1252
Kcal kvar: 8
Motionskcal: 762

Jag hade som mål att äta 1300 kcal. Trodde att jag skulle hamna på 14-18 points. Men som ni ser hamnade jag på 21 points! Helt galet... Jag håller mig nog till kcal-räknande. Det får vara lite krångligare. Känns bättre just nu.

Läste någonstans att de håller på att uppdatera pointssystemet. Verkar vara i sin ordning att göra det. Jag vet ju att det går att gå ner i vikt med VV. Men jag tycker inte att jag äter tillräckligt balanserat då. Så tills det uppdaterats får jag säga:

Bye, bye points!
Hello kcal!

Kommentarer
Postat av: F A N N Y A M A N D A
Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 20:23:24

kan ju hoppas på det :)

allt bra idag då? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback