RSS 2.0

Förkylt

Inlägget skrivet: 2009-11-02 Klockan 09:36:39

Imorse blev det 40 min promenad. Fredrik är förkyld så han orkade inte med gymmet. Jag ska ju ändå på spinn/core ikväll så gör inget att det blev lite lugnare imorse. Var riktigt blåsigt ute, men skönt ändå.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Ska träffa gruppen på onsdag och sätta ihop en lektion som vi ska hålla för de andra på kursen. Får väl sitta och fundrar lite på hur man kan lägga upp en sådan idag då.

Har även plockat undan lite här hemma - mest i köket. Har det lite för stökigt just nu. Så det är ju en annan rolig sak att göra =P



Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-11-02 Klockan 09:36:39

Vad tråkigt att han blivit förkyld :(



Städa och plugga, såna roliga måsten som hela dagarna går ut på käns det som :P



Vad duktig du var förra vackan! Det brukar vara bra att äta lite mer nån/några dagar.



sv: Ja det är ju så gott, och käns lite festligt :)



Ja den låten är verkligen uppiggande :) och det var jättekul att se dom live!



Okey vad skönt, alla kurser borde inte få vara så stressiga och det rä ju viktigt att man får använda och se till att det man lär sig går in.

vad skönt att ni slipper ha så många böcker :) Ok, det kanske stämmer... vi ahr haft mycket tentor och inlämningsuppgifter den här terminen.



hoppas att din kille är frisk snart och inte smittar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback