RSS 2.0

Första kursen avslutad

Inlägget skrivet: 2009-11-05 Klockan 14:06:00

Idag var det redovisning för grupparbetet vi jobbat lite med de senaste veckorna. Är så skönt att den här kursen är slut. Tycker den har känts så himla lång dragen.

Man kan ju nästa tro att man läser på halvfart
så mycket tid över som det varit. Men man ska väl inte klaga. Skönt att hinna med lite annat också =D

Vaknade vid 5 imorse. Antagligen för att jag var nervös över redovisningen. Visste för det första inte riktigt hur vi skulle lägga upp den. Har inte övet på den ihop innan. Och för det andra så avskyr jag att redovisa. Vet inte varför men så fort jag ska stå framme och prata blir det läskigt. Men det gick helt okej ändå, tycker jag.

Har egentligen planerat att gå till gymmet idag. Men som jag känner just nu blir det inte något tränat alls idag. Vill bara lägga mig ner och ta det lugnt och njuta. Får se om jag kommer på sämre/bättre tankar sen.


Blä för att redovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback