RSS 2.0

Ladda batterierna

Inlägget skrivet: 2009-11-30 Klockan 16:59:15

Idag när jag vaknade var jag oehört trött och hade ont i halsen när jag svalde. Bestämmde mig dock för att gå upp i alla fall. Skulle ju till universitetet för att lämna in en uppgift och ha seminarier kring denna. Var ju dessutom sista seminariet för i år.

Sagt och gjort jag klev upp, duschade, klädde på mig, åt frukost och så på med lite underlagskräm, rouge och puder (för att se helt död ut) sen bar det av.

Nu har jag varit hemma i några timmar. Och den jag har gjort är: ätit lunch och sovit i soffan framför tv:n. Så himla skönt. Nu får det dock vara nog annars kanske jag inte kunna sova ikväll. Halsonten verkar dock ha gett sig, så har jag lite tur lurade jag förkylningen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback