RSS 2.0

Narnia en bra hjälp

Inlägget skrivet: 2009-11-16 Klockan 10:16:02

Idag har jag redan hunnit med en hel del motion. Blev först 30 min promenad med Fredrik. Efter att han gett sig av till jobbet gjorde jag mig i ordning för att gå till gymmet. Väl där blev det 25 min på löpbandet (= 4,34 km, snitthastighet ca 10,4 km/h) och sedan 30 min styrka.

Hinner inte med spinn/core:n idag. Var därför jag satsade på att springa lite längre. Var inte fullt så tråkigt idag då jag hade Narnia - Häxan och Lejonet i öronen. Kanske skulle införskaffa mig några fler bra ljudböcker. Bra att ha när man ska springa...hmmm.... Julklappstips kanske??? ;-D

Nu blir det eftersvettning
, mellanmål, dusch och sen skola. Efter det träffa Aina =D Ska hämta lite grejor där.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback