RSS 2.0

Ny dag, nya tag

Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 08:16:41

Ja, då var helgen bakom mig. Dags att ta nya tag. Började dagen med en liten sovmorgon. Gick upp runt kvart över 7 istället för kvart över 6. Både jag och Fredrik var alldeles för trötta för att gå upp tidigt och gå en runda.

Sitter just nu och laddar för att gå ut och gå en liten runda själv. Ikväll blir det spinn/core för min del, själv den här gången oxå. Fredrik hade möte med HSB. Han är ju inte hundra bra än så kanske lika bra att vila någon dag extra.

Fredrik färgade håret på mig igår.
Första gången missade han några hårtestar så vi fick färga det igen. Det var tur det för den andra hårfärgen blev mycket snyggare. Den första kunde jag leva med, men den var inte supersnygg. Den jag har nu är jag dock supernöjd med.


Jag lite så där lagom trött. Luggen gjorde lite som den själv ville ;-P

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 08:16:41

Det var meningen att den första färgningen skulle bli fel. ;D

Du ser lite ut som en japansk-manga i håret.



Tack älskling.

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 08:16:41

Fint Fint Fiiiint!!! :-D

Japp, ny vecka och nya tag :-D.

KRAM!!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 08:16:41

Vad fin du är i håret!



Vad myckst du ska träna idag, duktigt :) Jag förstår verkligen att du inte orkade gå ut så tidit...



sv: Hehe jag förstår det, snöblask är inge kul.



Ok, jag älskar glögg :) Jo jag kikade på det, men jag såg ingen rödvinsglögg på hemsidan men förra året hade de, men då kanske de inte hade nån vitvinsglögg...



Oj vad jobbigt :( Det är så jobbigt när man vaknar sådär när man verkligen behöver vara utvilad. Gick redovisningen bra?

Postat av: dåna
Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 08:16:41

du är skitsnygg!!

Postat av: Jonna
Inlägget skrivet: 2009-11-09 Klockan 08:16:41

Vad fint det blev =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback