RSS 2.0

Promenixat

Inlägget skrivet: 2009-11-25 Klockan 08:28:03

Idag var det upp vid 6. Fredrik betalade räkningar och sen gav vi oss ut. Var mörkt och duggade lite i början. Efter 15-20 min ösregnade det. Sen duggade det igen. Hösten är trist om man ska vara ute.

Gick förbi en olycka också. Två bilar som hade krockat i en korsning. Var fullt pådrag där, två ambulanser, en polisbil, en liten brandbil och en vanlig brandbil. Tror inte att någon av dem som var med i olyckan hade kommit till allt för stor skada. Men obehagligt att gå förbi alla blinkande blåljus.

Ikväll är det 45 min spinning som gäller.
Enligt schemat så är det Olle (min idol) som håller passet. Kommer bli ett riktigt tufft pass. Men framförallt så kommer det bli ett roligt pass =D


Jag på väg ut förra torsdagen lördagen.
Det ljusa i bakgrunden kallas solljus.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2009-11-25 Klockan 08:28:03

Du var inte tråkig. Jag var ju inte så svårövertalad. ja vi kanske hinner med ett pass. hur tar sig filip till osby. eller vi skall hämta han?

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-11-25 Klockan 08:28:03

du har säkert rätt. det känns verkligen jätterenande..det är skönt. bara det släpper snart!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-11-25 Klockan 08:28:03

vad härligt med promenad :) och duktigt av er att ta er ut! Jag flyr från kylan...



Hoppas att spinningen var kul :)



sv: Haha aa det är inte bra att fastna i för många :P Mina favoritrer är samma som dina :)



Ja det brukar ju bli så, kroppen kan aldrig vara jämn eller logisk. men det är ju bra att det går neråt!



Ja jättebra :) men det blev mycket godis också...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback