RSS 2.0

Proppmätt

Inlägget skrivet: 2009-11-27 Klockan 21:40:29

Gu' vad jag kan trycka i mig. Blivit en halvpizza, 160 g godis, nästan en halv påse chips och dip. Plus massa pepsi max till det. Snacka om att vara överfull av skräp. Blev dessutom en vilodag idag då Fredrik var för trött imorse och jag var för trött nu i eftermiddags.


Skulle egentligen åkt till Linköping idag och varit där till söndag.
Men eftersom lilla bebisen inte kunde vänta (var beräknad den 30:e, men kom igår) så blir det till att stanna hemma istället. Så imorgon blir det kalas hos Fredriks mamma. Kommer alltså bara bli en halvbra dag, om ens det.

På söndag sen blir det julbak med Fredriks systerdöttrar, julskyltning och glöggkväll. Då ska jag däremot se till att hålla mig i skinnet. Inte så svårt då jag inte är särskillt förtjust i vare sig pepparkakor eller glögg. Russinen och mandeln blir det däremot lite svårare med. Men det är bara att se till att hålla fingrarna i styr.

Imorgon är det gymmet som gäller - kondition och styrka. Men nu blir det forsatt slappande i soffan.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-11-27 Klockan 21:40:29

Mysig kväll :)



men en bebis va ju inte så illa, du akn ju åka dit nån annan dag.



sv: japp, jag kom upp i tid, även om det kändes som att det va nåt fel när klockan enligt mig ringde mitt i natten :P



ja, men han verkar lite bättre nu, lite mer ork och ingen feber tror jag.



haha aa precis! man orkar bara inte ta tag i det, saken kan vara hur lät som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback