RSS 2.0

Städa, städa varje fredag

Inlägget skrivet: 2009-11-26 Klockan 08:47:06

Igår skulle jag satsa på att plugga hade jag tänkt. Men då pappa och Filip skulle komma och hälsa på blev det inte så. Lägenheten såg ovanligt stökig och smutsig ut så jag satsade på att städa den istället.

Blev till att lägga in tvätt,
plocka ur och i diskmaskinen, diska det som behövdes diskas för hand, plocka undan lite smågrejor och dammsuga. Så nu är det iaf hyfsat städat här hemma ;-D

Blev lite onyttigt igår också.
Först en halv wienerbröds liknande kam, som pappa bjöd på. Så blev rejält laddad till spinningen. För den gick vi ju självklart på. Asbra pass! =D

Sen efter spinningen körde vi hem till Fredriks mamma med blomma och choklad. Hon fyllde nämligen år igår (Grattis!). Och där blev det äppel i ugn med kanel och socker och så vaniljsås till det. Men jag tror inte att det ska förstöra allt för mycket på vågen imorgon.

Idag är det plugg och spinn/core som gäller!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback