RSS 2.0

Biggest

Inlägget skrivet: 2009-10-10 Klockan 11:52:52

Bröt träningsplaneringen igår och i torsdags. Kroppen ville inte röra på sig alls i torsdags och igår var den inte så pigg heller. Men igår blev det iaf två promenader en på 30 min och en på 40 min. Så jag är nöjd ändå =D

Idag blev det däremot gymmet,
som även det var planerat, 30 min crosstrainer och 30 min styrka. Var kanonjobbigt, men skönt. Tittade på Biggest Loser innan (går på 5:an 8.10, lördag och söndag) så kände mig lite inspirirad, om man säger så ;-D

I övrigt har planering gått hyfsat bra gällande pluggandet. Har blivit totalt 26 h plugg - 8 h föreläsning, resten självstudier. Det är bra för att vara jag. Kanske blir lite till om jag hinner plugga på söndag. Är dock inte så säkert, ska på Fredriks systers 30-års kalas då. Nästa vecka däremot, då ska det bli 30-35 h.

Nej nu blir det lunch!
Ciao!


Fredrik lagar mat =D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-10-10 Klockan 11:52:52

Vad bra allt verkar gå för dig! Duktig du är.



Vad kul att gymma :) jag vill också men jag har fått ont i halsen så jag kan inte trots att jag är hos mina föräldrar nu (nära gymmet)



sv: Ja verkligen :)



vad skönt :) universitetet kan nog inte ha gratis parkering för då skulle väl många pakera där när de ska in i Sthlm eftersom det är så dyrt på de flesta ställen där.



Ja det blir verkligen mycket motion av att åka kommunalt :)



Ja det är också viktigt, man måste planera in vilodagar och fritid annars blir man galen tillslut.

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-10-10 Klockan 11:52:52

sv2: tack :) Haha aa så blir det lätt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback