RSS 2.0

Brrr...

Inlägget skrivet: 2009-10-28 Klockan 08:14:59

Idag blev det 30 min promenad, då gymmet inte öppnar förrän 12 idag. Det var lite kyligt ute. Men efter en stund hade jag som tur väl fått upp värmen.

Märks att det snart blir vinter, så jag är oerhört glad över att vi ska byta till vinterdäck på fredag. Eller vi och vi, de på bilvaruhuset gör det åt oss. Tycker jag allt de är skyldiga när man köper helt nya däck och fälgar hos dem. Är fasen inte billigt =P


Var visst lika kallt förra året
vid den här tiden

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2009-10-28 Klockan 08:14:59

Hehe. Ja det var inte varmt i morse.

Svar: Inte undra på att jag var hungrig igår då alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback