RSS 2.0

En högre växel

Inlägget skrivet: 2009-10-21 Klockan 09:30:08

I måndags bestämde jag mig för att börja ha lite koll på maten igen. Valet stod mellan att räkna kcal eller points. Efter många för och emot, på båda sidor, så blev det points. Anledningen till det är att det är så mycket enklare.

Jag behöver inte väga/mäta all mat, utan bara vissa livsmedel. Dessutom är jag inte lika beroende av internet när jag räknar points som jag är då jag räknar kcal. Så nu blir det till att traska upp på vinden och ta ner butiksgudien och lite annat smått och gott...

Förövrigt så blev det en svettig promenad imorse.
Kollade temperaturen innan jag gick ut och det var bara 2 plus. Jag pälsade på mig och efter 10-15 min var jag riktigt varm. Efter ytterliggare några min vart jag rejält svett. Blir till att fylla på med mycket vatten så att jag orkar med spinningen ikväll oxå =D


Ankdammen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback