RSS 2.0

Fullt hus

Inlägget skrivet: 2009-10-27 Klockan 08:11:36


Sitter just nu och väntar på min gröt. Efter den bär det av mot skolan. Ska ha handledning idag och sen jobba i gruppen med arbetet. Tror vi blir klara med det idag, skönt =D

Vart 30 min styrketräning idag på morgonen
, precis som igår. Igår var vi 3 pers, idag var det 11-12 pers. Svårt att komma upp på måndagar kanske???

Var även på Spinn/Core igår. Kände mig inte fullt så klumpig och osmidig den här gången. Vet inte om det berodde på att vi hade en annan instruktör eller om jag blivit lite bättre... Hoppas ju på att det är jag som blivit bättre.

Ps. Anade att det skulle vara lite svårt att fatta pointssystemet. Men när man väl är inne i det så är det riktigt lätt. Ds.


Happy face on ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback