RSS 2.0

Helg is da shit

Inlägget skrivet: 2009-10-31 Klockan 21:36:35

Äntligen klara med bloggen =D Hoppas den ser ut som den ska hos er också. Jag är nöjd med den nya färgen. Känns mycket lugnare än den förra.

Har varit riktigt skönt med helg.
Jag däckade i soffan igår runt 21-22. Var alldeles för trött för att orka hålla ögona öppna. Vid 23-tiden var filmen slut och Filip och Fredrik bestämde sig för att det var dags för dem att sova också. Så då fick jag överge soffan då Filip skulle sova där.

Sov mig till och med igenom grannarnas högljudda fest.
Hörde verkligen ingenting av den, sov som en stock. Filip och Fredrik hade dock svårt att sova.

Imorse vaknade jag vid 7. Gick upp lite i 8 fixa frukost, titta på Biggest Loser, gick till gymmet (20 min löpning & 20 min styrka), duscha, köra till Växjö, hälsa på hos pappa och nu, för några timmar sen, kom jag hem och åter igen blir det filmmys i soffan.

Imorgon får vi se om det blir gym eller en promenad. Fredrik håller visst på att bli förkyld hoppas att all vitlök vi tryckt i oss förhindrar det hela ;-D

Nu åter till filmmyset...


Kommentarer
Postat av: Marie
Inlägget skrivet: 2009-10-31 Klockan 21:36:35

HAha, läste: "och Filip och Fredrik bestämde sig för att det var dags för dem att sova också" och tolkade som att ni kollat på Vem kan slå Filip och Fredrik, och att det var slut då :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback