RSS 2.0

I väntat på ett U

Inlägget skrivet: 2009-10-01 Klockan 15:32:15

Färdigställde några av delarna imorse. Men hann inte bli klar med allt. Tror jag tog mig an för många olika teman, svårt att hitta relevant fakta om allt. Lämnade in det i alla fall.

Tror jag ska småfila lite på de delarna jag tycker behöver fixas till imorgon.
Så är det bara att lämna in det när dem ber om kompletteringen. För jag lovar er, komplettering kommer jag få.

Har precis kommit hem efter att ha varit inne hos bror min en liten stund.
Vare ute och gick en runda med hundarna. Märks att det är höst nu, var riktigt kallt ute.


Mammas hund Dolly. Ska alltid ha så många grejor hon bara kan.
Undrar vem hon lärt sig det utav?

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-01 Klockan 15:32:15

TACKTACKTACK!!!!



JA det hoppas jag verkligen! ska bli spännande :D:D:D:D



pepppkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback