RSS 2.0

Lucky bastard

Inlägget skrivet: 2009-10-05 Klockan 19:02:39

Gissa vad jag lagt tid på idag? Jo, planering *haha* Men det kommer förhoppningsvis hjälpa mig resten av veckan.

Har ju inte bara blivit planering.
Har pluggat och tränat också - gått 60 min, cyklat 30 min (pluggade samtidigt), styrketräning (armar) 30 min och fått ihop totalt 2,5 h plugg.

Inte så mycket pluggat.
Men hade inte hade inte planerat in plugget riktigt idag. Plus att jag inte kom upp förrän kvart i 8 och var mer eller mindre död då. Tog en timme innan jag piggnat till så jag kunde ut och gå en timme. Sen en lång dusch på det plus planering. Inte konstigt jag inte hinner plugga *hihi* ;-D

Just det ja, var på biblioteket också. Skulle ner för att se om jag kunde låna om mina fjärrlåneböcker (kan tyvärr inte göra det över nätet som med de andra böckerna).

Väl där så får jag vänta ca 30 min innan jag får hjälp! För det var två av fyra i personalen som kunde det där med att låna om fjärrlån och den ena var tvungen att hjälpa en annan lånetagare med att hitta böcker eller något i den stilen och den andra, som egentligen skulle vara där, var hemma och skulle bära in en tv.

Varför kunde inte någon av de andra två tagit hand om hon som behövde hjälp med böckerna? Eller de kunde inte det heller? De kunde ju uppenbarligen inte leta upp böcker via datorn till en gammal man heller, så han fick också vänta 30 min... Vad f*n är inte deras jobb att ge bra service? Hur ska de kunna göra det om hälften inte kan göra något annat än låna ut böcker?


Som tur väl var kunde jag låna om min böcker. Men sen kom jag ut och då regnade det. Hade varit fint väder fram tills dess. Så var blöt och irriterad när jag kom fram till gymmet (ligger ca 5 min från biblan). Vad ser jag när jag kommer dit. Jo, massa pensionärer som lämnar gymmet. Halleluja! =D

Gissa om jag var glad över att det tagit så lång tid på biblan då? *hehe*

Förövrigt har det gått bra med att begränsa tv- och datortiden idag.
Har hittills suttit framför datorn i ca 1 h 20 min, inget tv-tittande. Blir nog inget idag heller. Ska plugga lite till och sen sova. Upp tidigt imorgon. Ska ta tåget redan 6.50, vilket betyder att jag behöver gå upp ca 5.50 =/

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-05 Klockan 19:02:39

det är wunderbart



:D:D wiiieeee.. nu ska jag iväg och simma.

ha det bäst. vi hörs och hela kittet. KRAM

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-10-05 Klockan 19:02:39

Åh men skönt att slippa pensionärerna på gymet. Trodde bara de gick hutlöst tidigt på morgonen (som en annan) :-D.

Kram Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback