RSS 2.0

Tagga till

Inlägget skrivet: 2009-10-23 Klockan 15:34:58

Gäller att tagga till nu! Spinning om ca 1,5 timme. Sen blir det äntligen helg. Inte för att jag har haft en allt för jobbig vecka precis, men helg är alltid välkommet.

Satsar på att äta vad jag vill bara en dag den här helgen och inte fre-sön som det blivit på sistone. Kommer bli imorgon som jag har "ätardag". Vilket ju passar superbra, då Fredriks systerdotter har kalas på em och på kvällen blir det kanske fest. Får akta mig från alkohol så att jag inte behöver bakis mat på söndag. Isf skulle jag ju paja min plan.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-10-23 Klockan 15:34:58

HÄÄÄRLIGT!! :D:D:D:D:D



hahah, man blir heeelt galen verkligen. man vill bara ta sönder något. HIHI :D:D



ha en underbar helg. kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback