RSS 2.0

30-års kalas med riktig mat

Inlägget skrivet: 2009-09-06 Klockan 09:41:59

Igår var vi på Johans 30-års kalas. Han bjöd på vildsvin, potatissallad, bröd och sallad (och öl och vin och Pepsi, jag höll mig till Pepsi). Var riktigt gott =D Av mig, Fredrik, Emil och Simon fick han Jägarens nya kokbok som visar hela processen från skjutet till ätbart och ett spel Axis and Allies Spring 1942.

Han blev glad för presenterna. Men enligt 118 800 önskade sig Johan: ett par jeans, en rutig skjort; helst röd. annars önskade han sig nog det som alla ungdomar önskar sig, nämligen en iPod. *haha* Johan ungdom ;-P

Stort tack till Johan för ett trevligt kalas och all maten och till Olof, mästergrillaren =D


Idag ska jag, Fredrik och Filip åka till pappa. Blir lunch och sedan kanske en tur med båten. Så nu blir det frukost och sedan ge sig av.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-06 Klockan 09:41:59

Kul med kalas :) Haha kul att kolla vad folk önskar sig så :P



sv: Vad bra, för nu tog edt riktig tid. Förlåt för det... Det är så mycket nu.



Ja precis, du va ju jätteduktig. Tänk på det inte på vad du ändå kunde gjort bättre.



Ha en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback