RSS 2.0

ComHem suger

Inlägget skrivet: 2009-09-15 Klockan 16:04:04

Igår låg både vår telefon och vårt internet nere, HELA dagen. Vet inte vad det var som var fel. Men det har krånglat från och till sen vi bytte till ComHem.

Innan hade vi Telia och då blev vi gnälliga för att det var så segt ibland.
Men det är ju suberbra jämfört med att både internet och telefon lägger av helt lite när det känner för det... Grrr... Fredrik skulle se om vi kan reklamera skiten för vi vill faktiskt ha internet och telefon som fungerar hela tiden.

Igår blev inte mycket gjort förutom. Tvättade på kvällen. Och Fredrik var duktig och gjorde matlådor.

Idag har jag varit i Växjö på föreläsning; om intervju-teknik.
Hade det inte varit för att vi skulle ha lite handledning idag hade jag kunnat stannat hemma. Men det är ju nyttigt att komma upp lite tidigare. Träffade ju dessutom Myran på lunchen sen.

Just nu står jag och eftersvettas. Har varit nere på gymmet och sprungit 15 min och styrketränat 30 min. Var även nere och hämtade några böcker på biblioteket innan så snart är jag uppe i mina 10 000 steg också. Och det utan att ha gått någon promenad =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback