RSS 2.0

Doggy walk

Inlägget skrivet: 2009-09-22 Klockan 17:40:49

Var inne en snabb sväng hos bror min på vägen hem idag. Skulle slänga av lite grejor. Passade även på att dra ut han och hundarna på en liten promenad. Hade tänkt gå 25-30 min, men det blev 40 min. Inte fy skam =D

Har de här två dagarna rört mig 1 h och 10 min mer än jag gjorde förra veckan...
Ska jag bara se till att hålla tempot uppe. Eller ja, noggurlunda tempo. Får ju inte slita ut min otränad kropp det första jag gör =P

Nu när jag ändå sitter här kan jag ju passa på att även slänga in lite bilder från när pappa, jag och Filip var ute med pappas båt.




Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-09-22 Klockan 17:40:49

Finfina bilder.

Japp - idag var ju en ny dag...den gick inte så bra så den glömmer jag heklst, ;-)

Kram!!

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2009-09-22 Klockan 17:40:49

TACK SÅ MYCKET FÖR KOMMENTAREN. det blir nog så att jag struntar helt i shake. :D ni är så smarta så ni har fått mig att inse. PEPPKRAM

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2009-09-22 Klockan 17:40:49

Vilka härliga bilder :)



Vad duktig du är med motionen! Tränar du såhär och undviker onyttigheter så kommer det ju att gå jättebra för dig!



sv: Ja det rä skönt att sakerna börjar komma i ordning, nu är det bara lite saker som jag glömt hemma kvar at flytta över och sen är det bara badrummet som inte har direkt nån inredning än. Vad kul att ni ska fixa om :) Okey, jag skulle också vilja ha en ny sängstomme men har inte råd just nu.



Ja så gjorde jag med i söndags... jag vet inte, det käns så bra att äta så för att tänka på nåt annat en stund, men sen är det ju bara ännu mer kläder som krymper :/



Okey vad kul med en liten semester :) Jag har inte ens en våg... men kanske borde skaffa en, men vet inte om jag är redo att få det svart på vitt :S



Ja hoppas att vi båda gör det :) Lycka till och sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback