RSS 2.0

I'm stuck...grr...

Inlägget skrivet: 2009-09-30 Klockan 10:59:26

Jahopp, då har man skrivit in resultatet. Ska se till att börja analyser/diskutera mina resultat nu. Och vad händer då? Jo, som vanligt tappar jag helt gnistan. Jag har supersvårt att fullfölja saker som tar mycket tid. Särskilt om jag inte är så intresserad av det från allra första början...

Tänker att jag bara ska slänga ihop det så att det blir klart. Och hoppas på att det blir godkänt. Men det duger egentligen inte för min del. Jag vill ju göra mitt bästa och inte lämna in ett arbete jag egentligen tycker är halvdåligt. Blä, blä, blä...

Får väl ta en liten paus och komma tillbaka till skiten arbetet igen. Har ju trots allt hela dagen på mig, och kvällen och natten. Jippie! =P

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2009-09-30 Klockan 10:59:26

Kämpa älskling!!!!

Jag vet att du kan göra det.



Jag ÄLSKAR DIG!!!!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback