RSS 2.0

Inget gym

Inlägget skrivet: 2009-09-05 Klockan 11:11:37

Blev inget gymmande idag. ÄR Bo-Dagarna här idag så jag fick för mig att det skulle vara många människor nere på gymmet på morgonen. Och bara tanken på det fick mig helt att tappa lusten att gymma.

Jag gillar inte när det är massa människor på gymmet.
Känns trångt då och så måste man vänta på maskinerna. Vilket gör att passet tar ca 50% längre tid. Dessutom blir jag irriterad. Det är inte vad jag vill få ut av min träning.

Blev däremot en långpromenad idag. 1 h och 25 min har jag knatat ihop. Var jobbigt men skönt. Hade världens tur också. Precis när jag kom hem började det regna. Var glad att det inte gjorde det när jag var uppe i spåret, 30-40 min hemifrån. Du hade jag varit både sur och dyngsur =P



Fredag 4 september

Ätit: Många kcal
Motion: Styrka 30 min, Gick 55 min
Steg: 10 095

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback