RSS 2.0

Kom igen då!!!

Inlägget skrivet: 2009-09-04 Klockan 09:50:57

Grrr, blir irriterad på mig själv. Känner inte för någonting idag. Har iaf lyckats ta mig upp och klä på mig nu, för andra gången. Var uppe lite i 8 oxå för att köra Fredrik till jobbet. Men sen hamnade jag i sängen igen.

Försöker just nu att hitta motivationen till att gå ut en lite runda. Men som sagt känner inte för det eller något annat heller för den delen. Jag och Fredrik ska till gymmet i em är det tänkt. Blir lättare att ta sig ner när man är två. Behöver den puschen just nu i början, verkar det som.

Igår blev ingen bra dag. Var sugen på vittbröd och nötter så då köpte vi det. Men även om jag inte åt så bra tycker jag att det var okej. Kommer nog inte väga mig den här veckan heller dock. Ska nog vänta tills jag har fått igång träningen ordentligt igen. Annars kommer jag bara bli frustrerad över att jag väger mer än jag vill göra =P


Torsdag 3 september

Ätit: Många kcal
Motion: Ingen
Steg: 2550
Dagar utan godis: 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback