RSS 2.0

Morgonpromenix

Inlägget skrivet: 2009-09-16 Klockan 08:16:56

Idag kom jag och Fredrik upp och ut på en morgonpromenad. Luften var riktigt härlig och det var alldeles lagom varmt/kallt. Lite dimmigt dock, men mot slutet sprack det upp och nu skiner solen.

Idag blir det till att läsa ut en kursbok för min del. Ska ha läst den (övergripande) till föreläsningen imorgon. Hoppas att den är intressant, annars ligger jag risigt till ;-D

Tjuvvägde mig idag och vikten har äntligen börjat trillat neråt lite =D Nu ska jag bara se till att hålla mig på rätt linje idag, imorgon och i övermorgon så att det blir ett minus på lördag också. Men en dag i taget så jag börjar med att fokusera på idag.

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-09-16 Klockan 08:16:56

Härligt med morgonpromenad, måste vara mysigt att göra det tillsammans.

Sånt gör aldrig vi, alltid fullt ös medvetslös med hund & huliganen :-D.

Kan vi checka av ytterliggare en bra dag nu då eller?

KRAM!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback