RSS 2.0

Vikt v.38

Inlägget skrivet: 2009-09-18 Klockan 08:27:23

Från och med nu är fredagar min vägdag. Passar bättre för mig. Dagens vägning gick över förväntan.


Start: 71,0 kg
Dagens vikt: 70,5 kg
Veckans minus: - 0,5 kg
Totalt minus: - 0,5 kg
Delmål: 69 kg
Kvar till delmål: 1,5 kg


Var på kalas hos Anders igår.
Hans sambo Sara hade dragit ihop lite folk och sett till att gömma oss i deras tv-rum. Så när Anders kom hem efter jobbet, trött och allmänt smutsig, så satt vi typ 10 pers där och ropade: Grattis! Gissa om han blev chockad ;-D

Han blev dessutom glad över presenten som jag och Fredrik gav honom. Ett vattentätt fodral till kamera/mobil eller liknande elektronikgrej. Han älskar ju fiska så det passade honom som handen i handsken =D

Att jag höll mig i skinnet på kalaset visade vågen idag. Jag är så stolt över mig själv. Åt bara en liten bit av den hemmagjorda pizzan, en macka och världens minsta tårtbit. Som jag dessutom pillade bort det mesta av grädden och marsipanen på. Så stolt över mig själv!

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2009-09-18 Klockan 08:27:23

BRA jobbat!!!

Och bra med kalasmaten igår!

Vi har kalas på söndag så vi får väl se hur det går ;-)

KRAM!!!!

Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2009-09-18 Klockan 08:27:23

Vad du e duktig gumman! Jag älskar dig.



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback