RSS 2.0

Walkat valkarna

Inlägget skrivet: 2009-09-04 Klockan 19:20:27

Precis hemkommen från en 55 min runda. Var riktigt skönt ute. Första 10 min gick jag med Fredrik. Han skulle ner till hemvärnskällaren för de ska ut och reta upp Hässleholmarna idag (som har övning).

Han ville egentligen ha skjuts ner.
Men jag tyckte att han kunde gå. Är ju bara 10 min dit, känns onödigt att ta bilen då. När jag sa att jag skulle gå med honom gick han med på det. Han hoppades väl att det skulle börja ösregna sen när jag skulle gå hem *hehe* ;-P

Har även varit en vända nere på gymmet idag. Blev 30 min styrka för överkroppen. Imorgon satsar jag på ben och rumpa.

Maten idag har dock inte varit hundra.
Blev kebabsallad m. bröd, dressing och läsk till lunch. Till kvällsmat blev det glass och choklad. Men jag har ju iaf rört på mig idag ;-D

Fick dessutom mina pengar från CSN idag.
Så nu behöver jag inte tigga pengar av Fredrik så fort jag vill köpa något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback