RSS 2.0

Byte av vägdag

Inlägget skrivet: 2010-04-14 Klockan 08:22:14

Jag har bestämt mig för att byta vägdag, från fredagar till måndagar. Som det är idag äter jag bra och rör på mig hyfsat under vardagarna. Men under helgen blir det för mycket gott och jag sitter mestadels stilla. Detta resulterar i en rejäl uppgång på vågen från fredagen till måndagen. Det låter kanske lite konstigt att jag då vill ha måndagen som vägdag men jag har funderat ordentligt på det.

Anledningarna till att jag tror att måndag blir än bättre vägdag är:
1. Om jag har vägning på måndagen äter jag troligtvis bättre under helgen
2. Jag kommer troligtvis röra på mig mer under helgen
och sist, men absolut inte minst
3. Jag slipper känna stressen i veckan över att behöva gå ner allt extra från helgen till på fredagen

Kommentarer
Postat av: Fattie
Inlägget skrivet: 2010-04-14 Klockan 08:22:14

Låter ju helt otroligt bra ! :D

För du har helt rätt i att om din vägdag är fredag så "pustar du ut" på helgen, men sedan blir det nästan ångest och stress lagom tills måndan! Supervettigt!



Svar: Åh, nejmen vad bra att jag lyckas "väva samman allting" i historia-inläggen. Känns som att det blir mycket "jag jag jag, känslor känslor känslor" och väldigt lite ang. matrelationen.. Men vad skönt å veta att jag vävde ihop allting bättre än jag trodde :)



Ps. uuurs din stackare. finns det något MER plågsamt än "snart exploderande blåsa"? Ajaj. Tur att dörren blev klar iaf! :)

Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-04-14 Klockan 08:22:14

Hej tjejen. Jag tycker att det låter urbra. Jag har också måndag som min vägdag. MEN, denna måndagen blev det ej av- vet ej Why, så jag får väga mig för 2v nästa gång. Tisdag gills liksom inte, he he.

Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2010-04-14 Klockan 08:22:14

Låter som en bra idé! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback