RSS 2.0

Jag hjärta Solsken

Inlägget skrivet: 2010-04-06 Klockan 09:06:39

Söndagen spårade ur. Blev nämligen godis då också *fy mig* Men, men i går var det nya tag med maten. Och jag var inte ens sugen på godis. Inte ens då alla andra (Fredrik hade spelkväll) satt och smaskade på det Fredrik köpt. Det kändes riktigt bra =D


Någon träning blev det dock vare sig igår eller i söndags. Idag har det hittills blivit en promenad på 40 min i det underbara vädret. Jag äääälskar solsken!!! Och planen är att det även ska bli en joggingrunda lite senare idag.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nord
Inlägget skrivet: 2010-04-06 Klockan 09:06:39

Hej Älskling! Nu har jag ätit mina köttbullar, Gott!! Vad du e duktig gomman. Här i Gbg är det mulet och regn i luften. Me miss u!!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback