RSS 2.0

Solsken till mig och dig och dig och dig...

Inlägget skrivet: 2010-04-10 Klockan 09:08:18

Idag skiner solen igen. Det är så underbart =D Jag och Fredrik tog oss ut idag och gick en runda på 60 min. Snart blir det frukost. Sedan bär det av mot Kristianstad, för Fredrik vill ha en datorryggsäck (eller vad man nu ska kalla dem).

Själv ska jag kolla efter något passande att ha på min lilla brorsdotters dop den 24 april. Jag och Fredrik ska nämligen vara faddrar till den lilla sötisen =D Eftersom jag då ska stå längst fram i kyrkan, där alla kan se mig, är det bäst att se presentabel ut. Inga Starw Wars eller Hello Kitty motiv, de får snällt ligga kvar i garderoben.


Julia kände sig trygg med Fredrik, somnade på två röda

Kommentarer
Postat av: Fattie
Inlägget skrivet: 2010-04-10 Klockan 09:08:18

oh, det finns ju inget sötare än karlar som håller i barn!



Svar: Gud vad bra! Balans i kropp OCH själ alltså! Är precis så det ska vara!



Jaaa, jag hoppas också på att få hjälp med magen (o förhoppningsvis brösten, dom är inte farligt hängiga eller långa, men skrynkliga ovanpå så jag klämmer dom i sömnen bl.a. haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback