RSS 2.0

Trötter gånger två

Inlägget skrivet: 2010-04-25 Klockan 12:23:12

Är helt slut idag. Är jobbigt att vara på dop. Julias dop igår var fint. Och allt gick bra fram till halvtid. Då blev hon uttråkad/trött (hon hade ju tyvärr inte sovit innan) och skrek hööögt. Pappa Kimme fixade det dock genom att låta henne flyga lite *haha* Sen sov hon resten av dopkalaset.

Idag har massa plugg framför mig. Tror det kommer gå bra. Känns som att jag kommer bli åtminstone nästan helt klar idag. Sen har jag ju några timmar imorn på mig också.

Min pulsklocka har föresten pajjat =/
Vet inte om det var jag som tog sönder den då jag skruvade upp den för att byta batteri eller om den redan var sönder. Jag tror dock att den redan var sönder. Så nu får jag leta upp (och spara till) en ny, bättre pulsklocka =D

Nej, tillbaka till pluggandet.
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2010-04-25 Klockan 12:23:12

Du har kört med pulsklocka alltså! Funderat på att skaffa något sånt, visar den kalorier och så? Inte alls insatt och vet egentligen inte hur jag skulle använda den :P Men kanske under promenader så att de inte blir för "slappa"? hm! Tål att tänkas på! Synd att din gick sönder!

Postat av: AMANDA FALK
Inlägget skrivet: 2010-04-25 Klockan 12:23:12

lycka till med viktnedgången, man blir super glad när man når sitt mål hur lite eller mycket man än gått ner ;-)

Ha en fortsatt härlig söndag!

Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-04-25 Klockan 12:23:12

Oh du har haft en pulsklocka, har den varit bra? För jag funderar på att köpa en nämligen men är ju en hel djungel det där med olika märken, funktioner osv :D Några tips? Vart använder (använde) du din till? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback