RSS 2.0

Hålla sig på banan

Inlägget skrivet: 2010-02-05 Klockan 13:59:51

Har klarat av min opponering idag=D Nu ska jag bara se till att strukturera upp och fylla ut mitt arbete lite så har jag klarat av den kursen. Satsar på att bli klar till v.8 och jag vet att jag både kan och vill ha den klart tills dess. Gäller bara att planera min tid väl, då jag har ett paper och ett textseminarie att klara av till torsdag nästa vecka respektive tisdag veckan efter. Känner mig som en riktig pluggis ;-D
Dagen har gått bra matmässigt, hittills. Bortsett från att jag inte ätit någon lunch ännu. Om man inte räknar ett äpple som lunch, men det gör jag inte. Ska försöka komma på något snabbt och enkelt att äta nu. Ska snart iväg och hämta Fredrik på jobbet.

I övrigt satsar jag på att inte äta snask och annat onödigt idag. Utan mat, grönsaker och frukt duger finfint. Och att röra på mig då, antingen på gymmet eller ute i friska luften. Imorgon blir det dock ett litet kliv utanför banan. Jag, Fredrik och hans systerdöttrar ska in till Växjö för att shoppa. Eller ja, Izabella och Emilia ska shoppa. Jag ska bara köpa ett par funktionella, varma och inte allt för fula vinterskor. Och då kommer inte maten bli den bästa, antagligen blir det något på McDonald's.

Hur som nu måste jag äta.
Bye bye!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback