RSS 2.0

Mat 12 och 13 feb 2010

Inlägget skrivet: 2010-02-14 Klockan 09:46:02

Maten gick okej i fredags fram till i natt. Jag var nämligen vrålhungrig när jag kom hem från puben (jag drack en Ramlösa). Och så blev jag även lite sugen så... Träningen gick dock bra. Var nere på gymmet. Körde 15 min löpning och 30 min styrka. Gissa om jag har träningsvärk!

I lördags gick det maten inte så bra alls. Det är dock inget jag sörjer över för än så länge tycker jag att den här helgen har gått bättre än den förra.  Träning gick inte heller bra. Men jag skulle ju egentligen haft en vilodag i torsdags och då hade jag inte det, så de fick byta plats =D

Fredag
7.40
A-fil, müsli
10.55 Banan
12.45 Havregryn, frysta jordgubbar, 2 knäcke, minilätta, 2 skivor skinka, smörgåsgurka
14.45 1 äpple, 1 sockerfri PowerKing
18.30 1 kotlett, potatis, trepeppar sås, tomat i ugn m mozarella, sallad
02.30 Pasta, 5 köttbullar, ketchup, hamburgerdressing, några riskakor

Motion: 15 min löpning + 30 min styrka
Steg: 7238

Lördag
Frukost
A-fil, müsli, 6 st riskakor
Mellanmål 10 g mörkchoklad, 1 sockerfri PowerKing
Fika 1 dammsugare
Lunch 2 smala korvar, tortellini m. ostsmak, vitkål, ketchup, senap
Mellanmål 1 sockerfri PowerKing
Kvällssnaks Chips, ostbågar, godis

Motion: Ingen
Steg: 4244

Kommentarer
Postat av: Elena
Inlägget skrivet: 2010-02-14 Klockan 09:46:02

Imorgon ska jag börja på riktigt igen!

Nu jäklar ska jag köra på.



Därför är det så kul att läsa din blogg, för jag blir peppad! Tack för det. (:

Postat av: Anna
Inlägget skrivet: 2010-02-14 Klockan 09:46:02

Hej!

En gammal räv från VK här. ;) Du har inget konto kvar där va? Synd, för jag loggade in för första gången på lääänge och hoppades att du skulle finnas där - men icke.

Kul iaf med bloggen här, den får jag följa (näst bäst efter vk ;)).

Ha det fint!

/fraigo (om du minns?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback