RSS 2.0

Mat 2 feb 2010

Inlägget skrivet: 2010-02-03 Klockan 08:15:50

Gårdagens mat blev lite mer regelbunden. Men än en gång var krånglade tåget. Kom hem 40 min senare än tänkt. Märkte att jag hade behövt ta med mig en extra frukt, för jag var riktigt hungrig när jag kom hem. Åt lite för mycket pasta och den feta dressingen och beasåsen var alldeles för svår att motstå. Trots detta känner jag att jag är på rätt väg nu =D

8.20 Gröt, russin, lättmjölk
10.10 1 banan
12.35 Kycklingfilé med creme fraicheröra med pesto och salami, pasta
15.00 1 äpple
19.30 Pasta (lite för mycket), hamburgare (bara köttet), ketchup, hamburgerdressing, trepeppar bearnaise,
1 sockerfri Powerking
20.30 3 st smaksatta riskakor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback