RSS 2.0

Mat 9 feb 2010

Inlägget skrivet: 2010-02-09 Klockan 21:12:26


Maten gick bra även idag
=D Har inte kännt mig så hungrig idag utan när det varit dags för  mat har jag mer känt mig sugen. Men jag har inte kännt mig sugen då jag inte borde. Dessutom har jag inte varit sugen på skräp utan på mat, vilket ju är en trevlig omväxling =D

Även motionen har gått bra idag.
Planeringen sa 30 min efter att Fredrik kommit hem från jobbet. Det blev en lite längre runda, nämligen 55 min =D

Har dock blivit betydligt mer tv- och datortid idag.
Anledning är att jag inte känt för att plugga *rodnar* Och gjort allt annat för att glömma pluggandet. Imorgon blir jag dock tvungen att plugga då jag har en uppgift som ska in på torsdag, men det ska inte vara några problem.

8.10 A-fil, müsli, 1 tortilla, minilätta, 2 skivor leverpastej, sallad, 1 glas juice
12.00 Köttfärssås m. ädelost, pasta, sallad m. majs
15.05 1 tortilla, minilätta, 3 skivor skinka, sallad, 1 clementin, 1 sockerfri PowerKing
17.05 1 banan, 1 fusk-cappuccino
18.30 Gröt, lättsockrad jordgubbssylt, lättmjölk

Motion: 55 min promenad
Steg: 10 331
Tv- och datortid: alldeles för mycket för att vilja skriva det här

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-02-09 Klockan 21:12:26

Gott dets er ut :) Duktig du är med mat och motion!



sv: haha aa så akn man tänka :) Men nu har det blivit för mycket av för många onyttiga saker :/



Men det har du ju tagit igen nu, jag har ätit dåligt en hel vecka :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback