RSS 2.0

Fredag 26 februari

Inlägget skrivet: 2010-02-27 Klockan 00:44:28

Maten idag gick så där. Tog för lång tid mellan träning och kvällsmat så jag vart döhungrig. Blev dessutom sugen på godis så snodde lite från Filip. Gick sedan och hämtade mina karameller från bilen (eller rättare sagt Fredrik hämtade min karameller *skäms*)

Tränade 30 min styrka.
Var trött i kroppen därför blev det bara styrka. Stegen är pinsamt få. Imorgon blir det shopping i Växjö, hoppas på att få lite extra steg då.

Imorgon funderar jag på att ut och springa. Är just nu supersugen på att ut och springa. Får se hur vädret är dock. Har det frusit på kommer det ju vara omöjligt att springa.

Frukost: Filmjölk, müsli
Mellis: 1 äpple
Lunch: 1 laxkotlett, wok m. tagliatelle, thai sweet chili sauce
Mellis: 1 banan, 1 fusk-cappuccino
Mellis: 2 mackor, leverpastej
Kvällsmat: 1,5 - 2 bit hemmagjordpizza, sallad, light läsk
Kvällsfika: lite mindre än en ask vindruvor, 5-6 dumlekolor, 3 geischa, 3 gelehallon, några hårda karameller

Motion: 30 min styrka
Steg: 2670

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback