RSS 2.0

Mat onsdag 24 februari

Inlägget skrivet: 2010-02-25 Klockan 10:04:43

Maten igår gick bättre än dagen innan. Jag känner mig nöjd.  Motionen blev dock inte riktigt som det var tänkt. Men den duger. Magen verkar dock fått knas. Är inte på min sida idag om vi säger så =/

Frukost: Havregrynsgröt, lättsockrad jordgubbssylt, lättmjölk
Mellis: 1 apelsin, 1 mugg te
Lunch: Medelhavssallad, tzatziki, 1 knäckebröd, minilätta, 2 skivor skinka
Mellis: Proteindrink
Kvällsmat: Havregrynsgröt, lättsockrad jordgubbssylt, lättmjölk, 2 knäckebröd, leverpastej, 2 skivor skinka, philadelphia gräslök, isbergssallat
Kvällsfika: 2 knäckebröd, philadelphia gräslök, 4 skivor skinka, isbergssallat, 1 tomat, 1 fusk-cappuccino

Motion: 15 min uppvärmning + 45 min spinning
Steg: 5218

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-02-25 Klockan 10:04:43

Såg väl bra ut, kanske lite lite mat bara, mest gröt. Fast gröt är ju gott :)



sv: Ja, men som tur är så börjar det bli bättre :)



Japp det gör vi! Har gått ganska bra för mig i veckan tror jag, men i helgen släpper jag tyglarna lite.



Tack :) Jo det va en riktigt onyttig helg, men det kanske jämnade ut sig med veckan. Kanska bra att äta ojämn mängd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback