RSS 2.0

Award

Inlägget skrivet: 2010-01-29 Klockan 08:38:37

Jag har fått en award från Jenny!

Den som får awarden ska:
1. Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


1.
Jag är en mästare på att snooza!

2. Första gången jag kom in i på ett gym (styrketräningsdelen) var jag helt lost och funderade på vad f*n jag hade gett mig in i.

3.  Jag får lätt stora muskler, vilket jag både gillar och ogillar. Vilket gör träningen i gymmet lite komplicerad, lägga på vikter eller dra av??? ( oftast lägger jag på om jag kan ;-D )

4. Jag köper ofta försmå kläder för jag ska ju ändå ner i vikt så de kommer passa snart. Så jag har en hel del kläder uppe på vinden i en kartong som jag ska ha sen när jag har gått ner i vikt...

5. Jag är fruktansvärt lat ibland, ex. kör till affären trots att det bara tar 10 min att gå dit *rodnar*

6. Jag är en periodare när det gäller träning. Vissa månader tränar jag 8 timmar i veckan och andra kan det bli noll timmar.

7. Jag älskar Disney filmer och musiken till dem, det får mig på bra humör. Eller ja, tecknade filmer, med ett lyckligt slut, överhuvudtaget får mig på bra humör =D



Och de nominerade är...
Jonna, Marie, Elina, Elena, Emelie, Cecilia, Fredrik

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-01-29 Klockan 08:38:37

hihii TACK!



HAHA intressant läsning Anneli :D synliga muskler is the shit!!!!! det vill jag också ha! :D:D

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-01-29 Klockan 08:38:37

tack för nomineringen :) ska ta och göra den sen.



Haha jag är likadan med att köra korta sträckor, träningen och käderna :P



sv: Javisst är dom :) Jag skulle också behöva spara, men nehövde verkligen lite nya kläder...



Vad duktigt :) Att vara godisfri i veckorna är ju jättebra, det som är viktigt långsiktigt.



Jag tycker att du är jätteduktig, du har alltid din motivation, min går upp och ner helatiden...

Postat av: Elena
Inlägget skrivet: 2010-01-29 Klockan 08:38:37

Åh, kul att jag blev nominerad.

Såg inte det förren nu, men ska absolut göra det! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback