RSS 2.0

Flyg, fula, fluga, flyg...

Inlägget skrivet: 2010-01-23 Klockan 09:54:04

Den här förbenade förkylningen blir bara värre från dag till dag. I början satt det bara i halsen, men nu har det vandrat upp till näsan och lite i ögonen. Jag trodde jag skulle bli bättre för varje dag som gick inte sämre!

Det värsta med förkylningen är att på morgonen mår jag riktigt dåligt, på fm och em sen mår jag bra, sen på kvällen fram mot läggdags mår jag riktigt dåligt igen. Det gör att jag inte kan sova ordentligt och för att bli frisk behöver man ju sova. Så frustrerande!!! =(

Igår blev det godis, som planerat =D Och idag är det tillbaka med att räkna kcal. Kommer ju inte kunna röra på mig ordentligt. Kanske kan orka med en promenad. Nu är det frukost som gäller. Sen ska jag ner till apoteket och köpa på mig alla preparat de har som hjälper mot halsont och halsslem ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback