RSS 2.0

Jag är här

Inlägget skrivet: 2010-01-14 Klockan 09:22:35

 

Maten gick helkasst måndagkväll - fick ett enormt sug efter något, vilket betydde att jag åt allt och lite till. Tisdagen och igår gick maten däremot kanon och då var vi ändå i Växjö igår och åt på MAX =D

Motion har dock inte blivit någon ännu.
 Men nu har jag väckt liv i min (läs Fredriks) stegräknare. Den kanske kan få upp min motivation till att röra på mig =D

Annars har det inte hänt så mycket.
Har installerat om min dator så det är absolut ingenting roligt kvar på den och köpt en plattv på rean igår och fick en blueray-spelare på köpet - ännu en anledning till att inte kliva upp ur soffan ;-D *haha*

Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-01-14 Klockan 09:22:35

Nu är du soffliggande på heltid :-D

Kul att höra ifrån dig, skönt att det funkar bra för dig!!!

KRAM!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-01-14 Klockan 09:22:35

man har sånna sugna kvällar ibland.

Max har så god mat! Har du provat deras tacosallad? Jättegod!



vad kul med ny tv och blueray! Vad är de för några ni köpt? Blueray är så bra! har man rätt sladd till och ser en bluerayfilm är kvaliten otrolig!



sv: ja man kan ju hopaps det :) får se om jag komemr ihåg att se nästa avsnitt för att se hur det går för dom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback