RSS 2.0

My first time

Inlägget skrivet: 2010-01-19 Klockan 10:24:08

Idag var första gången i år som jag var nere på gymmet.

Satt och velade fram och tillbaka. Ska jag verkligen eller ska jag ut och gå istället. Men bestämde mig till sist för att gå dit och köra 30 min styrka. Har jag väl tagit mig dit en gång så är det inte så svårt att släpa sig ner fler gånger.

Insåg precis att jag inte tränade något förra veckan. Det är ju helt otroligt så lat man kan vara. Men jag rörde lite på mig på lördagen iaf, dansade lite och gick i högklackat från 19.00 - 05.30.

Nu blir det till att duscha, plocka iordning mina grejor, äta lunch. För sedan bär det av till Växjö. Har indtroduktion på en kurs jag ska gå (hälso- och utomhuspedagogik), kommer jag någonsin komma från Universitet ;-D


Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-01-19 Klockan 10:24:08

Duktigt att du gick till gymmet!



Ja dans och gång i högklackat måste räknas till träning :)



kul att du ska börja ny kurs, jag hade också introduktion idag.



sv: Tack :) Ja det är bra jämfört med förut då jag åt mer än 200 gram varje dag... konstigt att jag gick upp :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback